iklan

flash

banner

FLASH

nufnang

PENGIKUT SETIA

Sunday, November 14, 2010

11. hadiah utk permata hitam ku...

.
dah lame aku x update blog..sbb aku ne xtau nk 'ngayat' kt blog..haha
erm..pd mlm yg sgguh sejuk ini tbe2 timbul ilham dan  smgt nk update kt blog ne..
ceritanye bermula begini.....

setelah bumper 'dilanggar' oleh makhluk berkaki pendek (lu pikir la sendiri..) aku dah bercita2 utk menukar yg baru..dan pada mggu lpas tanpa pkir pjg aku telah mmbeli sebijik bumper R3 neo..mmg gmpak beb...nmpak smart 
(tp xmmpengaruhi kelajuan pon) .hehe

*para jurutera R3 bertungkus lumus menyiapkn kerja2 modified keter aku



*smart x? (jgn tgok pd hargenye) hee
.
.
.
.



Brg kedua yg aku hadiahkan kpd makhluk hitam aku itu adalah GPS..senang ckit klu g travel mane2..semoga dgn GPS ini senang utk  ditunjukkan ke jalan lurus dan jalan yg diredhai oleh-Nya..amin..


wajah terbaru makhluk hitamku (lepas ne dah boleh join filem KL drift 3)..


bumper jer same walaupn enjin xsame..hehe




..

1 comment:

safizan said...

Makhluk yang amat ko sayangi.... dah siap GPS

iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...